first-know-yourself

Tuesday, December 26, 2006

تاريخ ميلادي


سأفعل كما يحلو لي
سأرتدي الالوان الزاهية
سأرتدي جميع حللي
قصيرة او طويلة كما هي
سأضع جميع المساحيق
سأظهر عيناي و شفتاي
سأستمتع باللحظات الباقية
لن ابألي بما تقول
و لن انظر خلفي
فمنذ متي يعود السجين لسجنه ؟
و منذ متي يشتاق للزبانية ؟
اليوم تركض ورائي ليس حبا و لا تضحية
بل لاني اوصدت بابك و رفضت محرابك
و هذا ما لم تفعله امراة قبلي
اليوم انت تجثو و انا في سماءي عالية
الهث فستظل تلهث و لن تلحق ركابي
فقد محيت ما مضي و اليوم هو تاريخ ميلادي

5 Comments:

Blogger انحلت سيور العربه وسقط المهر من الاعياء said...

هييييييييييييييه
اه يا عم الكلام الجا مد ده
هو انا جيت غلط يا قمر ولا اه
اه اللى انا شا يفه ده
هههههههههه
طب ما بر احتك يا عم
حد حا شك
احنا نبقى مبسوطين
لما تكون مبسوط
اهم حا جه انك تكون سعيد واحنا نبقى مبسوطين انك سعيد


انا مبسوط والله
انك رجعت تكتب
وانك سعيد
تحيا تى

1:20 PM  
Blogger ^ H@fSS@^ said...

الله الشلاو اويو يعود في ايهى حللة بمناسبةالعام الجديد و العيد
ايه يا اية الجمال و القوة دي؟؟
حولت امسك سطر معين يكون اقوى و ابلغ من التانيين لكن كلهم روعة كانك بنيتي حالة صد مفاجئة و رادعة في ثواني الكلمات ورا بعضها الصور بليغة

عدت و العود احمد

و ممكن محمد و مصطفى كمان
:)

bosa kbeerah

11:11 PM  
Blogger schlau_oyoo said...

ربنا يخليك يا محمد بس ايه مبسوط و نكون مبسوطين لما تكون سعيد و طبق طبقنا.........يقدر طبق طبقكم......
شكرا لك يا محمد وكل سنة و انت طيب.

6:47 AM  
Blogger schlau_oyoo said...

This comment has been removed by a blog administrator.

6:49 AM  
Blogger schlau_oyoo said...

شكرا علي البوسة اولا يا صفصف و لو ان انا اللي مفروض اديها لك علي تليفونك الجميل و سؤالك عني.
كل سنة و انت طيبة و يا رب دايما بخير يا حبيبة قلبي.

6:51 AM  

Post a Comment

<< Home