first-know-yourself

Wednesday, November 15, 2006

لحظة ندم


سامحني يا ربي انا جيت ندمانة
سامحني يا كريم انا برضة انسانة
و الانسان غلاط و ضعيف
و الكمال لك وحدك يا كريم
سامحني بكرمك و قويني
ساعدني اسامح نفسي و استغفر لها
مش ممكن اكون انسانة و انا بغير
و الغيرة عمت قلبي و نستني الخير
مش ممكن اكون انا و انا بعيد عني
دي مش انا دي واحدة غيري غيورة
و الغيرة نار جواها وحيدة مكسورة
مش ممكن اكون انا و انا بحب الخير
لغيري قبل مني و و ادعي و بك استجير
يا رب صفي نفسي و ابعدني عن ضعفها
حببني للخير و للناس كلها
وسامحني و ارضي عني و رضاك يقويني
يا رب بطلب عفوك و من غيرك ينجيني

3 Comments:

Blogger انحلت سيور العربه وسقط المهر من الاعياء said...

امين
ربنا يستجيب لاننا با لفعل كلنا اخطا ء وخطا يا
اللهم ارحمنا يا رب واغفر لنا الذنوب واستر منا العيوب وتب علينا يا مو لنا لنتوب بحق انكسا ر قلوبنا ودموع عيونونه استجيب
ارجوك يا رب

2:02 PM  
Blogger schlau_oyoo said...

آمين

8:30 PM  
Blogger ^ H@fSS@^ said...

امين يا رب العالمين

9:20 PM  

Post a Comment

<< Home